2014. december 3., szerda

35.rész A meglepetés, ami mellbe vághat!

Sziasztok!
Meghoztuk nektek az új részt. Reméljük tetszeni fog. 
Ebben a részben meglepetésben lesz részetek.
Köszönjük a bíztatásokat és az olvasókat!
Jó olvasást!
Ölelünk Titeket
Amelia és Evelyne!





Norah


Hirtelen pattantak ki a szemeim s tűnt fel, hol is vagyok valójában. Mélyen bízom abban, hogy sikerül karjai rabságából kiszabadulnom és eljátszanom nem történt semmi. Üzenet nélkül vonulok ki a szobájából, majd végig a kihalt folyosón reggeli hatkor. Óvatosan nyitok be a közös lakosztályomba Liammel, majd megnézem alszik - e még. Mélyen alszik, telefonja az éjjeli szekrényen pihen, amit nagyon - nagyon halkan veszek el és vonulok ki az erkélyre. Nem tudom helyesen cselekszem - e, de muszáj egy kis meglepetéssel szolgálnom a fiúknak, így miután elintéztem mindent, boldog mosoly terült szét az arcomon. Ennél könnyebb dolgom nem is lehetne hajnali hét órakor. Hát igen, ez a kis szervezkedés eltartott egy ideig, de biztos megéri, számomra legalább is. Magamhoz véve pár ruhát igyekszem a fürdőbe ahol azonnal magamra zárom az ajtót. Bele sikítok a törölközőbe, mert fel forrt bennem az adrenalin, amit magamnak okoztam. Miután mindent - ez alatt Li telefonját értem - vissza tettem, úgy éreztem ideje elkezdenem felöltözni, ugyan is ma a fiúknak próbájuk lesz, aminek a végén én nagyon fogok örülni. Nem tudom miben is egyeztek meg Mellissáék, de tudom valakinek fájni fog. Sajnálom, ha a barátnőmnek, de teljesen eltávolodott tőlem, legalább is én így érzem. Fontosabb lett neki egyszerre két pasi is, semmi magyarázat, én pedig elvárnék tőle egyet, de nem fogom számon kérni, azt már nem. A zuhany alatt számtalan gondolat keringet a fejemben, kérdés. Vajon Harry emlékszik az éjszakára ? Merem remélni, hogy nem, mert én meg nem történtnek fogom tekinteni előtte. Nem fogom semmi képen sem megemlíteni, ha csak ő nem teszi meg. Talán fel kellene hívni az őr angyalomat valami tanácsért ? Nem tartom jó ötletnek, viszont már hiányzik. Nem akarok csatát vívni mindenkivel míg velük vagyok, de aki böki a csőrömet annak semmi jót nem mondhatok. Énekelgetve törölöm meg magam, majd a felvett fehérneműkre a behozott ruháimat is felveszem. Egy fekete cicanadrágot, az egyik kedvenc virág mintás felsőmmel. Továbbra is énekelgetve szárítom meg a hajamat, amit már bánok, mert az előtt kellett volna, hogy felöltöztem. Úgy döntöttem ki engedve hagyom, mert így sokat takar az arcomból, a mosolyomat is segít elrejteni. Halványan sminkelem magam, vízálló sminkkel annak érdekében, hogy ha nagyon kell nevetnem, ne folyon el. Miután ismét végig nézek magamon, ékszereket magamhoz véve késznek nyilvánítva indulok meg a sminkes táskámmal kifelé. Tegnap óta nem igazán pakoltam még ki, pedig kellene, itt még is csak öt napot töltünk, minden ruhám tök gyűrött lesz. Amint kilépek viszont megtorpanok, Liam áll előttem és engem néz. Jaj, ugye nem ? Ugye nem hallott énekelni ?
- Jó reggelt. - köszönök vidáman és próbálom leplezni mennyire kétségbe vagyok esve.
- Szuper hangod van. - dicsér meg, miután ő is üdvözölt engem.
- Nos, köszönöm. - mosolyogtam rá. - De kérlek ne mond el senkinek. - nézek már könyörgően.
- A titkod jó helyen van nálam. - vonul a fürdőbe.
Mély levegő és kifúj! - mondogatom magamnak. Ez még nem lehet a világ vége, hogy hallott énekelni. Miután mindent a bőröndömből kipakoltam, Li még mindig nem bújt ki a fürdőből. Komolyan elhiszem, hogy ad a megjelenésére, de még én sem készülődöm ennyit. Az ágy szélén ülve mosolyogva konstollálom, hogy az általam választott ruha darabokban jelenik meg előttem. Próbál beszélni velem arról, hogy meghoztam e már a döntésemet, de én csak hárítottam. Végül a hotel ebédlőjébe igyekeztünk, mert biztos voltam benne, hogy a többiek már lent várnak ránk. Érdekes lesz, hogy nem Harry oldalán jelenek meg, de nem érdekel. Nem Harry kísérőjének jelentkeztem erre a turnéra. A hallban anyával és Luxxal is találkozunk, akiket üdvözlünk. Anya elismerően méri végig a mellettem álló félistent, majd megszólal.
- Igazán jó össze állítás. - mosolyog. - Még soha nem láttam rajtad. - teszi hozzá, miközben átveszi tőlem Luxot.
- Hát találtam egy igazán segítő kész divatgurut. - húzott magához.
- Hisz az én lányom. - húzta ki magát. - Ügyes vagy, kincsem. - nyomot egy puszit az arcomra.
- Jó ég, Liam! Nem lett volna muszáj ezt mondanod.
- De hisz igaz, nagyon is értesz a divathoz. - védekezik.
- A francokba, hogy mindig ilyen jól érvelsz. - érünk oda az asztalunkhoz, ahol már mindenki ott ül. Niall nagyban eszik, míg Zayn még nagyon álmos, Mell és Louis nagyban sutyorognak, vigyorognak Harry-re rá sem merek nézni. Leülünk az utolsó két szabad helyre, mire egy pillanat erejéig mindenki ránk kapja a tekintetét.
- Én már csak ilyen vagyok. - kuncog.
- Egyetlen egyszer nem lenne igazad, már bele halnál. - vágtam hozzá fa pofával.
- Azt hiszem ezt nem szeretném megtapasztalni, még a végén elveszítenek a rajongók. - teszi a kezét, a szívére. Mindkettőnkből hangos nevetés tör ki, amit alig bírunk abba hagyni.
- Egyeseknek milyen jó kedvük van.  - jegyzi meg Louis, szokás szerint.
- Talán bajod van vele ? - nézek rá unottan. - Figyelj, ma még te sem tudod elrontani a kedvemet, inkább én fogok rajtad szórakozni. - mosolyodom el.
- Kíváncsian várom. - állja a tekintetemet.
- Mindent a maga idejében.
- Louis azt hittem ígértél nekem valamit. - szólal meg Mel.
- Hadd találjam ki, hogy kedves lesz ? Nos, igen az nem az ő esete.
- Klassz ruha Liam. - szól közbe Niall, hogy abba hagyjuk a vitát. Nem hiszem, hogy a szőkének kedve van ezt reggel hallgatni.
- Kösz. - vágtuk rá egyszerre a viselőjével.

***

A próba fergetegesen telt, a fiúk szokásosan nagyon sokat hülyéskedtek ami engem nagyon is megnevettetett. Szünetekben próbáltam kerülni egy bizonyos személyt és eddig nagyon jól sikerült. Igaz még legalább két órán át itt kell lennünk, de anya és Lux jó társaság, sajnos a legjobb barátnőm, aki már szinte a testvérem nem keresi a társaságomat. Szünetekben, szinte csak Louison csüng, akármennyire is leszek szemét teszek róla, hogy ne így legyen. Liam gondterhelten ül le mellém, majd egy lapot maga előtt tartva próbál írni - gondolom dalszöveget - kevés sikerrel. Az egész lap áthúzásokkal és firkálásokkal van tele.
- Mi a gond ? - hajolok oda hozzá, amíg a szemem sarkából a többieket figyelem, akik pont minket néznek.
- Nem sikerül befejeznem a dalt. - motyogja.
- Mi lenne, ha nem aggódnád túl ? - dobom fel az ötletet. - Figyelj...- veszem el tőle a lapot, majd halkan énekelni kezdem, anélkül, hogy rajtunk kívül bárki más meghallhassa. A szavak csak jönnek maguktól, amiket szívesen vetek papírra. Átnyújtom neki és hagyom hadd tanulmányozza. Rezeg a telefonom, amit azonnal elő is kapok, felállok amit elolvastam mi is áll az üzenetben. Nos, hogy ért ide ilyen hamar a meglepetésem ? Őszintén, fogalmam sincs, talán a jó kapcsolatoknak hála.
- Te egy zseni vagy. - kap fel Li nevetne.
- Nagyon szívesen, nagyfiú. - nyomok puszit az arcára, pont akkor amikor Harry halad el mellettünk ismét a színpadra. Liamnek is mennie kell, de ő aztán nem aprózza el a dolgot, futva teszi meg ezt a kis távot, majd sebesen kezdi magyarázni a többieknek, hogy befejezte a dalt. Égető szem párok tapadnak a hátamra, ahogy elhagyom a helyet. Sikeresen bejuttatom akiket szerettem volna. Miután személyesen is bemutatkoztunk, egy kis pihenő szobában telepedtünk le.
- A fiúk nagyon örülni fognak nektek. - dörzsölöm össze a két kezemet, gonoszul.
- Már nagyon hiányoznak. - biggyeszti le ajkait az én kis alanyom.
- Oh, hamarosan láthatjátok őket. - legyintek. - Szerintem már csak ökörködnek. Mindenki tudja mit kell csinálnia ? - nézek rájuk, mire ők bólintanak. Tudom nem szép dolog őket ide rángatni, de mindenki nagyon szívesen jött. Mivel egy nap elég volt, hogy ide repüljenek, így mindenki ide ért kellő időben. Ma a fiúknak egész napos próba volt elrendelve, közben egy ruha egyeztetés. Örültem, mert így nem kellett az időt húznom. Ki ne örülne, ha a szerettei közül lepheti meg valaki már a turné kezdetén ? Igaz ebben, most Harry és Niall kimarad, de őket majd kiengesztelem valahogy. Azt hiszem Styles már tudom is hogyan. O, ha a gondolataim szárnyra kapnak. Nem volt nehéz, mivel az egyik épp itt szállt át, mivel nincs programja így szívesen maradt, a második szintén a környéken járt, talán csak egy országot utazott át, hála a turnéjának, aminél rendkívüli szünetet rendeltek el, míg a harmadik volt rizikós, hogy kellő időre ide ér - e és lássanak csodát itt van. Előre megyek, ahogy a fiúk már a színpadon ökörködnek. Gonosz mosolyra húzódik a szám, amikor is felsétálok hozzájuk. Anya és Lux már elmentek, Paul a biztonságiakkal tárgyal, míg Mellissa a sorok között foglal helyet. Kezeimet mellem alatt kulcsolom össze, megköszörülöm a torkomat, mire mind rám figyelnek.
- Komolyan nem fáradtatok még el ? - húzom fel az egyik szemöldökömet. - Mindegy is, én már nagyon szeretnék vissza menni a szállodába, de Paul nem enged el egyedül, szóval önként jelentkező ? - nézek rájuk.
- Én megyek veled. - ajánkozik egyből Liam, pont ahogy terveztem.
- Sajnálom, de neked más valakire kell majd figyelned. - sétálok el mellette. - De talán Niall vissza kísérhetné Mellissát. - mire ketten is furán néznek rám. - Harryt szívesen fogadom kísérőmnek. - a mai napon először nézek rá. Semmi érzelmet nem mutat, még a szempillája sem rezzent meg. Nialler már Mel mellett áll, míg Harryt megérzem az oldalamnál. - Remélem örültök az én kis ajándékomnak. - sétálok Harry mögött le a színpadról, azonban még Louis mellett megállok. - Igazán élvezni fogom a műsort. - suttogom a fülébe. - Nagyon is rossz emberbe kötöttél bele. - folytatom. - Na akkor most ki is nevet a végén ? - biccentek a színpad másik végébe.
- Danielle te meg hogy kerülsz ide ? - kapja fel Liam, olyan könnyedén, mintha szárnyalna a boldogságtól, ami valljuk be igaz is. Nem egyszer panaszkodott mennyire is hiányzik neki.
- Istenem de hiányoztál már. - hallom meg Perrie nevetését is.
Jó érzés volt látni mennyire is örülnek a másiknak, így igazságtalannak találtam volna azt, hogy ha én Harryt választom egész idő alatt együtt legyünk. Látva a többiek arcát, hogy mennyire is szenvednek, nem akarok borsot törni mindenki orra alá. Hallottam pletykákat, hogy Louis és a szépséges barátnője Eleanor is a távolsággal küzd, ezért kezd megromlani a kapcsolatuk, állítások szerint folyton csak veszekednek az utóbbi időben. Bármilyen csúnya húzás is, de én most ezt használom ki. Állnak egymás előtt, Lou szó szerint, mintha kővé dermedt volna. Arcán semmilyen érzelem, míg El boldogan mosolyog rá, aztán a nyakába ugrik. Az ellenfelem lassan mozdítja a karját, majd a dereka köré emeli, csak a látszat kedvéért. Zseniális vagyok!
- Menjünk. - fordulok mosolyogva Harry felé. Tudom mit akarok, de félek. Azonban nem engedem, hogy ismét a félelem irányítson. Ezúttal a magam ura leszek, ha a gonoszkodás megy, ennek is mennie kell!

2 megjegyzés:

  1. édes istenem.....mi lesz még itt :D :D :D vrom a folytatást xxx

    VálaszTörlés
  2. Milyen kis gonosz ez a Norah... bírom a csajt :D xx

    VálaszTörlés