2014. november 6., csütörtök

31.rész Fáj, de így lesz a legjobb

Sziasztok!
Meghoztuk nektek a következő részt, reméljük tetszeni fog!
Köszönjük a  bíztatásokat és az olvasókat!
Jó olvasást!
Ölel Titeket,
Amelia és Evelyne!




Norah



Mondhatom, hogy túl tettem magam azon, ami történt. Harry kedves volt velem, megnyugtatott még is távolságot vettem fel kettőnk között. Mindenkinek azt mutattam, minden rendben, pedig közel sincs. Olyan érzelmeket vált ki belőlem, amiket nem kellene, nem szabadna. Senkinek nem kellene ezt elmondanom, mert tutira eljár a szája vagy épp befolyásol. Ennek a döntésnek a sajátomnak kell lennie, nem pedig másénak. A próbán próbált közel jutni hozzám, de inkább anyával beszélgettem és Luxot pátyolgattam. Imádom a húgomat, mert közben mindent kizárhattam magam körül, a gondolataimmal foglalkozhattam. Egy valamire még sem gondoltam, a szüneteket imádja vele tölteni. A koncertig való időt kötelezően a szállodában kell tölteni. Egy szobában kellene vele lennem, de menekülök, mint este. Az erkély, úgy néz ki ez lesz a menedékem a fürdőszoba mellett. Nem költözhetem el, mert nem lenne kihez, túlságosan feltűnő lenne.
Teljesen össze zavarodtam, ahogy tegnap megjelent Liam és olyan sejtelmesen nézet ránk. Olyan érzés, mintha ő tudná mi folyik kettőnk között, mintha mi lennénk a vakok.
- Miért kerülsz engem ? - hallottam meg az ajtóból azt az imádni való rekedtes hangot. Hátra pillantva tényleg ott állt, az ajtónak dőlt, keresztbe font karokkal.
- Nem értem mire gondolsz. - játszottam a hülyét, elég átlátszóan.
- Ugyan már, Norah. - sóhajtott fel. - Megbántottalak valamivel ? Tettem valami olyat, amit te nem akartál ? - ölelt át hátulról. - Kérlek mond el, azonnal rendbe hozzuk a dolgot. Ne lökj el magadtól. - csókolt a nyakamba.
- Kérlek ne csináld ezt! - suttogtam a tájat nézve.
- Mit ?
- Ne ölelj át, ne puszilgass félre érhető helyeken! Ne játszd azt, hogy mi egy pár lennénk!
- Mi történt hirtelen, tegnap még egész jól megvoltunk ? - faggatott.
- Mielőtt jönnél újra azzal a sok kérdéssel, elmondom én. - bontakoztam ki az öleléséből. - Nem bántottál meg, nem tettél semmi olyat. - sóhajtottam fel. - Nem történt semmi, ami tegnapig volt az volt, most ez lesz. - szögeztem le.
- Mondott valaki valamit ?
- Nem.
- Norah. - nézet rám egy olyan pillantással, ami még hasonlítani sem hasonlított semmilyen nézésre.
- Esküszöm. - néztem szemeibe, próbáltam hihetően a mesémet elő adni.
- Miért taszítasz el ? Én kedvellek téged, szeretném ha mellettem lennél. - simít végig az arcomon.
- Még is mennyire kedvelsz engem, aki pár napja még a föld alá kívánt ? Mennyire szeretnéd, hogy melletted legyek ? Az ágyban, vagy a média előtt esetleg játsszak barátnőt ? - vettem el a kezét, ami  magától hullott le.
- Még is mi a francról beszélsz ?
- Én ugyan semmiről. - kezdtem elveszíteni a fejemet. - Jó lenne tudnom, hogy viszonyulsz hozzám, mert kezdesz nagyon össze zavarni.
- Már mondtam kedvellek. - emelte fel egy ici picikét a hangját, mire össze rezzentem. - Sajnálom, nem állt szándékomba rád ijeszteni. - beszél most már normál hangerővel. - Kedvellek és komolyan szeretném, ha mellettem lennél.
- Miért ?
- Mert azt hiszem kezdek valamit érezni irántad. - vallotta be. Megdöbbentem.
- Ne, csak ezt ne mond! - könyörögtem neki. - Te soha senki iránt nem érzel semmit, igen már megismertelek még sem engednéd olyan közel, ilyen hamar az ellenségedet.
- Csak volt ellenségemet. - forgatta meg zöld szemeit.
- Az nem számít. - vágtam rá.
- Szerintem nagyon sokat. Miért nem hiszel nekem ?
- Sajnálom, nem lehetne közöttünk semmi. - pillantottam rá. - Nálad soha nem lehet tudni mikor mit csinálsz. Pár napja kezdtem a barátod lenni, ennyi idő után nem lenne semmi, csupán barátság.
- Milyen szépen bedőltem a kis tervednek. - nevetett fel kínosan. - Végig ezt akartad, hogy valljak az érzéseimről, hogy megalázhass?
- Ne vádolj úgy, hogy semmit nem tudsz, rólam és az életemről. - vágtam pofán.
Kirohantam a szobából egyenesen ahhoz az emberhez, akit tudom most zavarhatok a gondommal. Először is Mellisával kellene beszélnem, de tudom meg van a maga gondja. A problémáinkat együtt szoktuk megoldani most még is két külön fiúra támaszkodunk.
- Norah, mit történt ? - kérdezte kissé álmosan.
- Egyszerűen nem értem mi történt. - rontottam be a szobájába. - Ott voltunk ketten és valahogy veszekedéssé fajult, pedig én nem akartam. Össze zavarodtam, megijesztettek a közeledési módszerei. - hadartam.
- Akkor most ülj le és mond el, hogy én is megértsem. - mutatott az ágyára.

***

Törökülésben ültem és mindent elmondtam ami a szívemet nyomta, sokkal jobban éreztem magam utána. Erősen szorítottam magamhoz egy párnát, amikor úgy éreztem elsírnám magamat.
- Szerintem neked nem közömbös Harry, ahogy te sem neki. - vonta le az első következtetést.
- Tudom, hogy többet tudsz, kérlek áruld el.
- Szerintem Harry komolyan mondta a szeret, kedvellek szavakat. Hidd el, ő nem az a fajta, aki egy ilyen komoly szóval csak úgy a levegőbe dobálózik.
- Igen meglehet, de én nem lennék képes vele lenni.
- Te is pontosan azt érzed, amit ő. Ne tagadd!
- Igen, lehet vonzódom hozzá, de ez teljesen nem normális. Alig pár napja vagyunk barátok.
- Első látásra megvolt bennetek, ti elnyomtátok.
- Liam, azóta nagyon sokat változtunk. - sóhajtom. - Egyszerűen nem tudom mit csináljak.
- Adj magatoknak egy esélyt.
- Én nem fogok tőle bocsánatot kérni. - szögeztem le. - Harry volt, aki a fejemhez vágta azokat a dolgokat.
- Te félsz, de nem értem mitől ? Magabiztos vagy, aki mindig tudja mit akar, határozott, szép és okos.
- Az érzéseimtől, nem vagyok olyan csak ezt mutatom a világnak.
- Őszintén gondolkodj el arról amiről beszéltünk.

***

Reggel elég hamar keltem, szinte le sem hunytam szemeimet. A koncert nagyszerűen sikerült, mint eddig az összes. Ahogy vissza értünk a hotelbe, mindenki aludni ment. Engem szerencsére megmentet Liam, így nála aludtam el. Ő még mélyen szuszogott mellettem, így kibújtam mellőle. Egy kis cetlire írtam neki, hogy tudja nem csináltam hülyeséget. Halkan osontam át a közös szobánkba, még elég korán van, így senki nem járt a folyosón, ami nekem kapóra jött.
- Hol voltál ? - támadott nekem azonnal, amint beléptem. Azt hittem, hogy alszik, nem ébred fel míg vissza nem érek.
- Azt hittem még alszol. - motyogtam.
- Legközelebb szólj, ha nem itt alszol velem. - szólal meg lágy hangon. - Aggódtam. Szóval hol voltál ?
- Liamnél.
- Értem. - sóhajtott meg könnyebbülten. - Beszélhetnénk ?
- Am... előbb zuhanyoznék. - mutattam a fürdőre, mire megértően bólintott.
A zuhany nagyon jót tett és azt hiszem már tudom mit kell neki mondanom. Li csodákra képes, ha rábeszélésről van szó. Húzni akartam az időt, mert egy kicsit féltem. Megtörölköztem, bele bújtam a fehér nemű szettembe, kifésültem végül össze fogtam a hajamat, halvány sminket tettem fel. Egy rózsaszín cicanadrágot vettem fel, hozzá pedig egy fehér pólót. Mély levegőt vettem, mert ideje túl esni ezen a beszélgetésen. hihetetlen, hogy ilyen hamar bele egyeztem, de ez is azt jelenti, hogy mind a ketten bánjuk, nem akarunk haragban lenni.
- Itt vagyok. - hívtam fel magamra figyelmet, amikor is ő a telefonját bújta, már felöltözve ült az egyik fotelben.
- Beszéljük meg ezt az egészet, rendben ?
Leültem, hogy kezdjük a beszélgetést, de akkor kopogtak. Bocsánat kérően pillantottam rá, majd felálltam.
- Nem szükséges kinyitnunk. - fogta meg a fájó csuklóm, mire felszisszentem.
- Lehet fontos. - nyitottam is ki a fa szerkezetet.
Zayn áll ott eléggé idegesnek és feszültnek látszott, zilált mint aki futott. Érdeklődve néztem rá, de hagytam hagy ő mondja amit szeretne. Nem értettem miért van itt, mikor mellel kellene lennie, most ő vigyáz rá, ők vannak egy szobában. Paul sem bánja, hogy Mell átköltözött, azzal alszik akivel csak akar. Természetesen ezt nem kell félre érteni, nem úgy csak, mint barátok.  Éreztem magam mögött szorosan Harryt, mint a védelmezőmet.
- Mellisa eltűnt.

2 megjegyzés:

  1. Uhh... :0 Na, most időben írok :D Jó rész lett, ismételten csajok! ^^ Mindig sikerül a legizgisebb részeknél abbahagyni :D

    VálaszTörlés
  2. Hát lányok csak gratulálni tudok nagyon nagyon ügyesek vagytok egyszerűen imádom ezt a blogot alig várom a következő részt :)) xx

    VálaszTörlés