2014. szeptember 10., szerda

23.rész " Másnaposság ellen.... "

Sziasztok! 
Ismét eltelt egy hét, így megérkezett a következő rész. 
Nagyon köszönjük a támogatásotokat, nagyon jól esik ez nekünk. 
Nagyon várnánk a véleményeket mindenkitől. 

Reméljük tetszeni fog! Jó Olvasást! 
Amelia & Evelyne 



Norah 


Reggel enyhe fejfájással ébredtem. A tegnapi buli iszonyat jó volt, azt leszámítva, hogy Mellissa majdnem csókolózott egy ideges pasival. A fiúkkal nem ittunk sokat, még is jól éreztük magunkat. Kelletlenül indultam meg egy frissítő zuhanyért a fürdőbe, ugyan is aludtam volna még.  A víz teljesen felfrissített, kifésültem a hajamat, majd egy fekete farmert kaptam magamra, egy kék kötött pulcsival, aminek az ujjait felgyűrtem. Hajamat össze fogtam és egy kis sminket is tettem fel. Próbáltam halkan kilépni a fürdőből, ami sikerült is. Mell a másik oldalára fordulva aludt tovább. A táskámba kutakodtam gyógyszerért, majd a mini hűtőből kikaptam egy palack vizet. Az ajtó pont akkor nyílt, amikor bevettem a gyógyszer. Érdeklődve fordultam oda, anya és a fiúk voltak.
- Jó reggelt. - köszönt anyu mosolyogva.
- Jobbat. - masszíroztam a halántékomat.
- Neked is fáj ? - állt mellém Harry.
- Ja, de most vettem be egy fejfájás elleni bogyót. Kértek ti is ? - nem válaszoltak csak bólintottak. Adtam Harry kezébe egy üveg vizet, majd mindenkinek gyógyszert.
- Köszönjük.
- Szívesen. - mosolyodtam el.
- Egyszer sem ébredt fel ? - érdeklődött anya.
- Nem, azt hiszem végig aludta az éjszakát, ami jó. Baromira másnapos lehet, de fel kell kelteni, hogy egyen valamit. - intéztem mondandóm második felét Zayn-nek.
- Menjetek le, mi is megyünk nem sokára. - sóhajtott megadóan.
- Isten vagy. - nyomtam puszit az arcára.
- Mondj, újat. - kuncogott.
- Mi hol maradunk ? - húzott magához, Harry, mire csak vállat vontam. Át ölelte a vállamat, majd elhagytuk a szobát, betömörültünk a liftbe, végül sikeresen megérkeztünk az étterembe. Anya csatlakozott Paulhoz, aki épp Luxot próbálta etetni vicces volt.
Rendeltünk, hamarosan a két jó madár is megjelent, de utána valaki olyan, akit a társaság nem igazán szívlel. Megfeszülve pillantottam arra, csak bámultam rá. Csoda, hogy emberek közé mert jönni a tegnapiak után. Még nem volt időm, de biztos fent van a neten. Amint lesz időm utána nézek. - határoztam el.
Harry hatalmas tenyerét éreztem meg a combomon, ahogy simogatni kezdte. Érintése alatt igyekeztem meg nyugodni, ami valljuk be nem volt nehéz.
- Nyugalom, ne foglalkozz vele. - suttogta a fülembe.
- De a tegnapi után bármikor vissza adhatja, bár hogy. - suttogtam én is, miközben izmos vállának dőltem.
- Igazán tetszik ez a helyzet. - miközben át ölet.
- Oh, fogd be! - csaptam a mellkasára. - Fáradt vagyok. - csuktam le szemeimet.
- Pihenj csak. - nyomot puszit a homlokomra.

***

- Komolyan nem értem miért kellett fel keltenetek. - morog még mindig Mell, amikor beszálltunk a liftbe. A reggeli jól telt, igaz nem nagyon beszélgettünk, de mindenki fáradt volt. Louis tekintette mindig rajtunk volt, gondolom próbálja ki találni, ki követte el ellene ezt a vicces merényletet. Nagyon oda kell figyelnem, nem szeretnék az áldozata lenni.  Ezerszer elmondtuk már Mellissának, hogy miért, de túlságosan érzékeny ilyenkor.
- Mi a jó a másnaposságra ? - dőlt el az ágyán. - Hát az alvás.
- Édesem, tudom nyűgös vagy, de próbálj csillapodni. - ültem mellé.
- Ah. - nyögött fel.
- Másnaposság ellen vegyél be egy gyógyszert, majd feküdj egész nap. - adta a tanácsot Liam.
- Igen, én pontosan ezt fogom tenni. - vágta rá.
Miután Mellt lefektettük, megvártuk míg elalszik majd eldöntöttük, hogy sétálunk egyet a városban. Nagyon sokat beszélgettünk és nevettünk. Jól éreztem magam velük, igaz Harry elég szorosan tartott magához, míg másik oldalamon Zayn jött. Igen alig, hogy ki léptünk a hotelből, rajongók támadtak ránk és engem eléggé csúnya szavakkal illettek. A fiúk próbáltak jobb kedvre deríteni ami sikerült is.
- Mit meséljek magamról ? - kérdezek vissza amikor is, fel teszik nekem ezt a kérdést.
- Milyen kint Los Angelesben élni, mert mi már jártunk ott, de csak pár napig. ?! - értettem mire akart kilyukadni Niall, szívesen válaszolok nekik.
- Nagyon jó, ha bírod a meleget. Sokszor nem vagyunk otthon, ott pörög az élet, mindig tudsz hová menni. A legtöbb napot a suliban töltöttük, majd irány dolgozni, otthon házit írni vagy a parton. A legjobb este a parton sétálni és csak nézni, hogy hullámzik az óceán, sokat tudsz gondolkodni is. A szabad időnket a parton töltjük vagy épp vásárolunk, hosszabb szünetekben utazunk is. Péntek és Szombat a buli nap, amikor is minden a körül forog, majd titeket is el viszlek a legjobb helyekre. - lelkesedtem fel. - Vasárnap, amikor kipihened az egészet. A legtöbbet még is a part jelenti nekünk és a barátainknak is. Ha már a partnál járunk, eléggé sok ott a csaj meg a pasi is, szóval ki melyik nemhez vonzódik. Néha vannak olyanok, akik távolról kukkolják az embert. - mosolyodtam el.
- Nem is történt meg olyan sokszor. - védekezett Harry.
- Hát persze. - forgattam meg a szemeimet, míg a többiek csak nevettek.
- De tényleg csak kétszer fordult elő.
- Harry lassan négy éve élek kint, abból két és fél év biztos. - szögeztem le.
- Akkor ezért szeret annyira oda utazni. - szólal meg Zayn.
- Minden bizonnyal. - helyeselt a másik két fiú.
- Szerintem csak szeret ott lenni szép hely, ezzel még nincs is baj, de a folyamatos utánam kémkedése idegesítő. Talán az akasztott ki a legjobban, hogy a szemben levő házban szokott aludni. - nem gondoltam át mit mondok, így szám elé kaptam a kezem. A három fiú megdöbbent volt, míg Hazz kikerekedett szemekkel nézet le rám. - Azt hiszem ezt nem kellett volna elmondanom. - találtam meg a hangomat.
- Ti vagyok a rejtélyes szomszédaim. - szólal meg döbbenettel a hangjába.
- Nem vagyunk azok, csak soha nem mutatkozunk, amikor te ott vagy.  Sok a dolgunk. -hajtottam le a fejemet, zavaromban.
- Cuki vagy, amikor pirosban pompázik az arcod. - suttogta a fülembe.
- Oh, váltsunk témát. - nyögtem fel kellemetlenül. Kezdtem nagyon a középpontban érezni magam és ez kezdet zavarni.
- Rendben. - egyeztek bele.
Hamarosan egy gyors éttermet szúrtunk ki, így gyorsan beültünk. Miután a pincér srác felvette a rendelésünket, azonnal nekem estek. Állítólag a fiú feltűnően méregetett engem, őszintén én is észre vettem, de nem kerítettem neki nagy feneket. Egyébként is, Harry olyan közel húzott magához amennyire csak tudott. Miután meghozták a rendeléseinket, Zayn és Li azon röhögött milyen képet vágott a csávó amikor meglátott, Harrynek szinte már az ölében. A korai ebéd közben elég sok semleges téma is felmerült, egyre jobban ismerem őket és ez jó érzés.

***

- Nincs kedves át jönni hozzám ? - kérdezte Hazza már az ajtómban állva. Az ebéd után a fiúk leléptek miszerint dolguk van, de konkrét választ már nem kaptunk. Ha nyakon csípem őket, akkor biztos leszek benne, hogy leállítom ezt az akciót.
- De, csak .. - tűrtem a fülem mögé egy tincset.
- Csak ? - nézet rám várakozóan.
- Mellissa mellett lenne a helyem és .. A francba is nincs és. - mosolyodtam el, amit ő is viszonzott.
- Nézzük meg alszik - e és ha igen át jössz. - ajánlotta fel, mire én rá bólintottam.
Lassan nyitottam be, a függönyök behúzva halk zene szólt Ed-től ami megnyugtatott. Mell az ágyon feküdt és mélyen szuszogott. Mágnes kártyámmal és a telefonommal a kezemben követtem Harryt a szobájába. Elterültem az ágyon és élveztem a csendet. Különös, itt megnyugvásra találok azt hiszem, el tudom felejteni a problémáimat. Éreztem magamon a tekintetét, lassan nyitottam fel szemhéjaimat és kerestem őt.  Az ajtóban állt és vigyorgott.
- Mi ilyen vicces ? - vonom fel a szemöldökömet mosolyogva.
- Semmi. - rázza meg a fejét, majd közeledik. - Csak épp most lépet be a szobámba és terült el az ágyamon egy gyönyörű lány. - mászott felém.
- Ne mondj ilyet. - simítottam kezeimet a mellkasára, ha esetleg le kellene löknöm vagy eltolnom.
- Ez az igazság. - suttogta, miközben a fülem mögé igazít egy tincset.  Ajkai egyre jobban közelednek, homlokát az enyémnek döntötte, orrainkat össze érintette. Cselekedeteit az ajtón való kopogás zavarta meg, megszakítva a szem kontaktust, szitkozódva mászott le rólam. Azt hiszem egy kicsit örültem, mert nem történt meg, de csalódott is voltam. Felültem és vártam, hogy ki akar bejutni hozzánk.
- Reméltem, hogy itt lesztek. Louisra nem bíznám, Mell alszik, a többieket sehol sem találom. - beszél anya sietősen. - Tudnátok Luxra vigyázni ? - néz ránk.
- Hogy mi ketten vigyázzunk a húgomra ?
- Norah. - pillantott rám anya.
- Csak vicceltem. - emeltem magasba a kezeimet. - A részemről rendben, de te hová mész ?
- Paulal van némi elintézni valónk. - tette le az ágyra, Luxot. - Köszönöm, siettünk. - sietett ki.
- Most már enyém a világ két leggyönyörűbb lánya. - csapta össze a tenyereit Harry.
- Csak nem rá akarsz mászni a húgomra is ? - vontam össze a szemöldökömet.
- Eszemben sincs. - vetődött le az ágy másik oldalára. - A kis hercegnőt csikizni fogom. - ahogy el hagyta az utolsó szó is a száját, el kezdte csikizni a kis törpét. Mind a hárman nevettünk, de egy idő után le kellett állítanom, mert szegénykém már alig kapott levegőt.
- Gyere, drágám. - vettem az ölembe.
- Én is szívesen ülnék vagy feküdnék most ott. - suttogta a fülembe, miközben hátulról átölelt.
- Szerencséd, hogy nem a gyerek előtt teszel ilyen kijelentéseket. - fordítottam hátra a fejemet egy apróbb mosollyal az ajkaimon. - Lux, nézzünk mesét ? - nem válaszolt csak bólogatni kezdet.  Felmásztunk az ágyba, míg Harry elindított egy mesét. Befeküdt a másik oldalra, majd betakart minket és magát is. Lux elég hamar elaludt, már én is majd nem aludtam, amikor megéreztem egy kezet végig simítani az arcomon, majd egy puszit a homlokomon. Lux hátán volt az egyik kezemet, amit Hazz valószínűleg megfogott. Olyan jól esik a közelsége, hogy itt van és nem engedné, hogy bántsanak. Kisebb mosollyal az arcomon merültem az álmok világába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése